Tema: Re: Suo
Autorius: Iris
Data: 2010-01-29 17:04:03
Kiek žinau, žiūrint kokiam mieste. Tarkim, Vilniuje nebereikia, Kaune berods
reikia.. vertėtų tiesiog pasieškoti konkretaus miesto gyvūnų laikymo
taisyklių.
Na, jei kažkuriam mieste tų sutikimų reikia..tai reiškia, teks leistis į
odisėją per butus rinkti parašų. Tada paaiškėja, kad kartais su kaimynais
pyktis neverta.. :)
Kita vertus, net jei sutikimų gauti nereikia, o gyvunėlis (greičiausiai šuo,
katės paprastai gana tylios būna) triukšmadarys, kaimynai gali pradėt
skųstis dėl triukšmo.. geriau auklėt taip, kad netriukšmautų vienas likęs.
Ai, na ir žinoma, užregistruot nepakenktų, bent jau šunį, kad iškilus
kokiems nesklandumams (kad ir dėl to triukšmavimo) neprisikabintų ar
nepaskųstų dėl neregistruotų gyvūnų. Bet, tarkim, visiškai nesuprantu, kodėl
reikia registruoti katę ir mokėti už ją mokesčius..