Tema: Re: Lifto remontas. Patarkit
Autorius: @runas@sUser
Data: 2010-01-26 00:54:50
O kaip skambetu tokia antraste: "Kas galetu paneigti, kad brangias ir,
atseit, deficitines, liftu valdymo detales neisvagia paciu liftus
aptarnaujanciu imoniu darbuotojai, tuo issaugodami darbo vietas ir su tuo
susijusi savo egzistavima" ???
Labai jau kartojasi atvejai, mano 9 a.name Savanoriu pr. Vilniuje, taip
nutiko mazdaug pries tris metus, pusantru metu visi, ir pensininkai, ir
invalidai, ir vaikai, ir sunis vedziojantys replinejo laiptinemis, kur
keistai greitai perdegdavo apsvietimo lemputes, bet cia, matyt, kitos sferos
"darbuotoju" pastangos. O lifto iranga, konkreciai, valdymo reles,kaip buvo
paaiskinta "shindler - lifto" atsakyme i kreipimasi, buvo sovietines gamybos
ir jau nebegaminama, jos, atseit, Lietuvoje neimanoma gautim bla bla bla,
reziume - sumetat babkes ir turit naujoviskka lifta. Babkes buvo nama
aptarnaujancios imones ar tai pasiskolintos is banko, ar is kokiu rezervu,
plonybiu niekas neaiskino, nes namo bendrijos nera. Po to sekmingai per
metus susirinko atgal, nezinia, pagal kokias samatas ir atliktu darbu aktus,
ir be sansu suzinoti, kas kiek is to uzdirbo. Lifto valdymas gal ir
naujoviskas patapo, bet pacios kabinos remontas tik kosmetiskas.

Esme visos sitos basnios ta, kad, porai stipriau besidominciu laiptines
gyventoju vagystes byla nagrineje tyrejai puse lupu neoficialiai prasitare,
kad reikejo labai jau zinoti, ka vogti, tuo labiau, del spalvotuju metalu
ten buvo dar ir kitu vagiamu dalyku, be to, patekimas i lifto valdymo kabina
uzdarytas grotomis su spyna, pilieciai atropojo stogu is kitos, neuzdaros
laiptines, bet va, ten liftas liko sveikas.

http://www.diena.lt/naujienos/miestas/sostines-gyventojai-liftu-niokotoju-ikaitai-242634