Tema: Re: VE (Vilniaus energija) nesudaro sutarties
Autorius: Dzonas Smitas
Data: 2010-01-15 15:25:46
Gal Linas kazka gali pasakyti? :) nes jis ten garseja kaip atsiskyrimo nuo
bendriju guru :)

Kaip mane bendrija gali priversti sudaryt sutarti?
paciame VE rasoma kad imanoma sudaryt sutarti atskirai, bet tada bendrijos
pirmininkas ten su kazkokiu rastu turi kreiptis i VE, o jei jis nenores
kreiptis, nes nesu bendrijos narys, tai ka man daryt :)