Tema: Re: globa
Autorius: RobeNebijaka
Data: 2010-01-13 15:31:39
Mano patarimas skambini į Banką paaiškini situaciją, tada į vežimėlį ir
prasivaikštot iki artimiausio banko skyriaus. Su savim turi savo dokumentus
ir ligonio. Banko darbuotojai irgi žmonės, manau supras situaciją ir sudarys
tą sutartį. Kai kyla problemos reikia pagalvoti apie paprasčiausią sprendimą
ir jis dažnai būna pats geriausias. Teko tvarkyti reikalus tėvo vardu su
banku ir be problemų sutvarkė. Tiesa yra teke susidurti ir su tokiom