Tema: Re: del prekiu grazinimo
Autorius: Remis
Data: 2009-01-17 16:40:40
O ka sako Valstybine ne maisto inspekcija? As vakar grazinau maisto termosa
pirkta pries daugiau nei menesi. Pasiskambinau i inspekcija (bendru telefonu
8 800 255551) ir 'pasikausciau' ziniomis jei jie is manes sugalvotu jo
neimti. Termosas nelaike karscio (maistas atsaldavo taip pat kaip paprastame
indelyje). Gamintojas savo gaminiui suteike ar tai 2 ar tai 3 metus
garantijos. Reziume - paeme be jokiu kalbu ir grazino pinigiukus, tik
paklause kas su juo negerai.

P.S. Telefono nr siulyciau pasitikslinti www.inspekcija.lt nes parasiau ir
atminties (galejau ir suklysti)