labadiena.... :D Shell wrote: > grg rašė: >> Taigi sugedus monitoriui po 2 metu naudojimo, BMS nustate kad gedimas >> garantinis, bet pinigu grazinti nesiruosia... siulo taisyti .. Tai >> dabar parasiau oficialu rasta jiems, kad reikalauju pagal daiktu >> keitimo taisykles IIsk, 4.5 punkta grazinti sumoketus pinigus uz >> nekokybiska preke... kaip suzonojau vartotoju teisese , tai ju >> bendravimas su pardavejais yra tik rekomendacinio pobudzio... o >> realiai teismas. Tai kaip cia iseina kad garantija suteikia 3 metams, >> o kai reikia ja vykdyti sako ate ???? kaip su jais kovot ? >> > > Man atrodo jog neteisingai supranti kas yra "garantinis gedimas". 3 metu > garantija yra laikotarpis, kai nemokamai remontuoja sugedusi gamini > (gali buti ir kitokiu garantiju, pvz Beko 7 metai nemokamai remontuoja, > bet uz keiciamas dalis susimoki pats). Laikotarpis kai grazinami pinigai > uz nekokybiska preke yra 14 dienu, garantuojama istatymu, o ne > gamintojo. Tai vat per shi laikotarpi turejai isitikint kad preke > nekokybiska. Bet tamsta matau jog sekmingai naudojotes net 2 metus. > Siulau atidziai perskaityti, kas parasyta garantiniame raste ir ka > isipareigoja gamintojas/pardavejas tiems 3 metams. > > Shell > > P.S. Nesu specialistas, tad si informacija kvestionuojama, bet nelabai > tikiu kad yra pinigu grazinimo garantija, kuri galioja 3 metus. > Blogiausiu atveju gamintojas neremontuojama preke pakeicia nauja.