Tema: Re: Konsultacijos del NT ir pasekmiu
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-29 11:57:13
nu eiga tokia:

jo aprasyta situacija ir klausimas tarpusavy nedera, bet gali buti, jog viskas ten, ok, tik as kazko nesupratau.
Tai ir klausiu: nesupratau, tai kodel B, jei yra A?

O tu atsakai: skaityk dar karta, nesupratai.

Jei is tikro taip ir yra, kaip rašau, kad yra A, tai tada tikėtinas atsakymas iš tavęs turėtų būti: ne, viską gerai supratai, čia tik jis paklausė neteisingai.
vietoj to, kad pasakytum, jog turiu skaityti dar kartą, nes ne taip supratau.

Nu kadangi parašei, jog nesupratau, tai ir klausiu kurioj vietoj nesurpatau: ar reiškia kad nėra A?

o tu atsakai: ne, aiškiai gi parašyta, yra A.

tada ir klausiu: tai ko čia sakai, kad aš nesupratau, ir man dar kartą skaityti?

į tą tu atsakai:

- nes juk tu pats klausdamas parašei, kad gal nesupratai, tai aš tik kaip papūga pakartojau tą žodį ir viskas, jis nieko nereiškia.
tau su logika kažkas negerai, viskas gi aišku, tai kodėl tu parašei, kad nesupratai, ir kodėl tu klausi ko nesupratai, kai aš patvirtinau, kad tu nesupratai,
ir paskui ko dar klausi ko nesupratai, kai aš parašiau, kad nesupratai po to kai parašiau jog viskas taip ir yra kaip tu parašei?

nu neblogai.