Tema: HELP (Re: Del skyrybu "kompensacijos" apiforminimo.)
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-12-22 19:04:58
Dar klausimukas. Tikka telefonu buvau uzhshantazhuotas.
"zmonos" reikalavimas: kompensacija, kuria sudaro puse imoku uzh buta _su
palukanomis_ (advokatas taip patare) + esamo turto (baldai, masina, kompas
ir tt) dalybos per puse. Plius grazinti tai, kiek kainavo, pvz, keliones i
uzhsieni ir pan. Ir dar tai, kad nesitrauks ish buto tol, kol nesumokeisu
visu babkiu. Suprantu, kad tai perzengia protingumo ribas, bet nieko negaliu
tame padaryt.
Kaip skaichiuot tada visokius nusidevejimus ir pan? Stogas nevezha tiek
pamastymu.

Kazkoks santazas prasidejo.

--
Shlipsas