Tema: Re: pedofilus dangsto !!!!
Autorius: Blynas
Data: 2009-10-30 15:42:30
Tai jau tikrai. Jaučiu šią žiemą vėl imsiu atostogas ir varysiu prie jūros (kad ir ištuštėjusion Palangon), kur ilgi pasivaikščiojimai dieną ir baseinas vakare viską sustato į vietas.

Prie deguonies dar ir adaptuotis kartais reikia, nes per daug staigiai iš miesto išlindus būna, kad galvą skauda net ir viskio/alaus neparagavus :)

Smagu, kad ne visi poilsiui renkasi Turkiją :)