Tema: Re: remontas: viesos rimties trigdymas.
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-10-28 17:00:15
mano buves kolega, darosi remonta savaitgaliais ir po darbo. Na gal jau
baige pagaliau, nzn. Bet esme tokia, kad zhmogus dirbdamas vienas ir po
darbo viena didele patalpa dare tuo metu ~5 metus. Daug jis ten dare
teisybei pasakius, bet juokas pro asaras budavo kai paskambini ir klausi ka
veikia, atsako "remonta darau" :DDD

--
Shlipsas
Vilnius