Tema: Re: Serverių patalpos įrengimas
Autorius: Evaldas
Data: 2009-10-27 21:38:10
"GS" <news@gisnet.lt> wrote in message news:hc7eik$uoj$1@trimpas.omnitel.net...
> Noriu įteisinti daugiabučio rūsyje esančią serverių patalpėlę.

Ką tavo supratimu reiškia "įteisinti" ? Aš suprantu įteisinti tai registrų įmonėje suformuoti naują turtinį vienetą (serverinės patalpą) ir ją nuomotis ar pirkti iš gyventojų. Tai tokiam įteisinimui tau gyvenimo neužteks. Kitokio įteisinimo aš neįsivaizduoju. Jei name bendrija tai tiesiog nuomojiesi iš bendrijos rūsio dalį ir tiek. Mūsų name kur gyvenu taip buvo kol "Homelanas" nebankrutavo. Jei ne bendrija tai nežinau, tada manau bus sunkiau.