Tema: Re: Help su keliu policija
Autorius: Cube
Data: 2009-10-24 12:18:37
and wrote:
> Juk pazeideja as ivardijau. Daviau varda, pavarde, gyvenamaja vieta. Is
> manes reikalavo dar duoti paso numeri, taciau tas pilietis atsisake duoti,
> todel man surase pareigunas ATP protokola.

Manau esme cia yra ne pasas, o "pazistamas is Rusijos". O jo adresa
turbut nurodei "kazkoks kaimas Kamciatkoje, Rusija"? Siaip cia jau buvo
nemaza diskusija tuo klausimu ir ziurint teoriskai visas tas vairavusio
asmens nurodymas yra nemaza teisine nesamone. Bet kalbant praktiskai,
jei nenurodysi realaus asmens, t.y. nesuteiksi pakankamai duomenu, kad
policija galetu ji issikvieti, o ne beviltiskai ieskoti kazkur Rusijos
platumose, tai busi nubaustas tu.