Tema: Re: Autorine sutartis ir tevystes atostogos
Autorius: iNika
Data: 2009-10-20 13:56:19
Tomas rašė:
> Esu kiek susiveles tarp visokiu dabar siulomu bei priimtu teises aktu, gal kas galetumete patikslint:
> [...]
  Na kol gaudavau pašalpą darbo biržoje, tai man išaiškino taip:
pasirašai autorinę 2-m dienom, tada atsineši ją į biržą ir iš tavo
pašalpos atskaičiuoja už 2 dienas, t.y. vietoj 30-ties dienų,
paskaičiuoja pašalpą už 28 dienas... nes ksaitosi, kad dirbai tas  2
dienas pagal asutartį, o po to vėlgrįžai biržon :) ir visai nesvarbu
kokia suma ten yra sutartyje... vat taip, o kas liečia tevystes
atostogas, tai nežinau, bet pagal logiką, turėtų būti panašiai