Tema: Re: DK, atlyginimo mokėjimas išėjus, bet neatsiskaičius
Autorius: Blynas
Data: 2009-10-19 15:19:48
Na, skirtingai suprantam žodį "nuplaukia". Įstatymas dabar (laikinai!) numato mokėjimų atidėjimą. Manau, kad tai gana protingas sprendimas - žinau ne vieną įmonę, kur dar dirbo netoli pensijos esantys žmonės, o įmonės jų nevarydavo lauk, nes kažkiek naudos jie vis vien atnešdavo, o keliems metams iki pensijos likus varyt lauk neatrodė geras elgesys. Dabar, esant sunkesniems laikams, vis tik nuo jų pradėjo - jie sukuria mažiausiai vertės įmonei. Ir tie senieji jau įmonėse dirba po xx metų, todėl jiems priklauso išeitinės už daug mėnesių (kai kuriems tų pinigų užteks pensijinio amžiaus sulaukti). Įmonei išmokėti tuos pinigus per vieną mėnesį gali būti labai skaudu. O dabar šiek tiek sušvelnina sunkmečio pasekmes ir siekiančiom išgyventi įmonėms. Negalima juk verslą tik spaust ir niekaip jam nepadėt. Juolab, kad realiai žmonės mano supratimu nuo to nieko nepraranda.