Tema: Re: Q: ašarinės ir šuniukas
Autorius: bmwas
Data: 2009-10-13 10:00:15
reikia elgtis teip atsitikus panasiai situacijai: suo puola ir kanda i
labiausiai atsikisusia kuno dali, tai ivertinus, pamacius jus puolanti
suni( nesvarbu kokio jis dydzio) pasilenki ir atkisi jam ranka apsivyniaves
kokia storesne medziaga (pvz, megztinis, greitai numauta stiuke), kada suo
isikanda i ranka ir jos nepaleidzia, kita ranka issitrauki peiliuka is
kisenes ir dailiai  padarai isilgini pjuvi per visa pilva, pries tai truputi
prikeles ranka. Tokiu principu galima susitvarkyti be jokio vargo su bet
kokiu sunim, tik peiliuka reikia tureti.

AS