Tema: Re: pasizadejimai nekalbeti
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-13 00:35:27
Galbūt draudžiama viešinti ikiteisminio tyrimo medžiagą. Mano požiūriu tai
normalu. Čia piliečio asmeninis apsisprendimas - jei jis pirma nuėjo į
policiją ir pateikė svarbią informaciją, o po to plyšauja - va koks aš geras
arba išvis, vą ka žinau - tai jis kvailys. Jei nori paskelbti viešai - tai
ir skelbk, už tai tau atsakomybės nebus, bet visi tai laikys kaip minimum
asocialiu poelgiu.