Tema: Re: Ginčas dėl sugadintų vandens skaitliukų
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-09 12:43:18
Labdarai atiduok kita syki geriau tuos 100lt :)  Cia man primena atveji su 100 eur banknotu. Banke susigincijo del tikrumo, ekspertai peciais guzciojo-taciau tai netrukde apsaukt valstieti-kaip tas nepastebejo, kad padirbtas :)

"Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message news:han05s$213$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiuo atveju priėmiau tai kaip mokestį už prastą regėjimą (jei prieš mane gyvenusi bobulė ar prieš ją gyvenusi kita
> bobulė visgi užspausdavo kažkokiu būdu tuos skaitiklius) ir Klaipėdos vandenų taisyklių nežinojimą.
>
> O principams baisiai neturėjau laiko ir šimts litų man nėra savaitės alga.

>>> pažeisti. Sakau - nematau, kur pažeidimas. Plombos vietoje. Skaitliukai seni, apsitrynę. To mechaninio pažeidimo