Tema: Re: avarija su autokrautuvu
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-09-01 23:09:47
Kas yra Kačerga? Sorry, aš ne iš Wilno nashe.

Kačerginės trasa? Nu, mano nuomone, jei ji kažkam priklauso, tas kažkas turi būti patvirtinęs kažkokias savo treniruočių
ir varžybų bei kitokias trasos naudojimo taisykles. Tačiau jei ten naktį įvažiuos padraguoti koks nors jaunimėlis, jiems
susidūrus kaltas bus nustatytas pagal eismo taisykles, ar aš klystu?