Tema: Re: dekretin?s ir i??jimas i? darbo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-01 16:07:20
Vaiko priežiūros iki 3 metų atostogosna gali išeiti tiek tėvas, tiek motina. Bet už tą laikotarpį tik darbo vieta saugoma ir stažas kapsi. Dėl sodrinių išmokų visiškai nieko gero neišeis, nes jos skiriamos mamoms, auginančioms vaiką iki 2 metų.

Aš pats be abejo neįsigilinęs, tačiau darbo atostogų su sodros išmokomis maišyti nereikėtų vien tik dėl to, kad persipina.
Tėvas gali išeiti tėvui numatytų vaiko gimdymo atostogų, iki 1 mėn nuo vaiko gimimo.