Tema: Re: Q:Del iseitiniu ir t.t.
Autorius: ups
Data: 2009-09-01 11:20:54
Pareigybines turit pasirase? Jei ten nurodyta kad turit alikti per 5 min
   3 val darba na tada baike...:)
Jei ne tegu jis savo grasinimus susikisa i viena vieta, ir jei nera
pareigibiniu pasirasytu isvis.. juolabiau...

web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija
skype - naujasdizainas
www.naujasdizainas.lt