Tema: Re: Garantinis remontas
Autorius: darius
Data: 2009-08-30 10:08:24
nereikia nieko moket...
labai sunkiai ten su visais mttc bei imanoma...
siulau bandyt kalbetis su centriniu bites biuru ir zmonem kurie gali kazka
sprest...
man panasiai buvo su tele2 tai po savaites barniu su visais is eiles pavyko
telefona pasikesit nemokamai...

kad reikia i ta centra vaziuot tai jo, bet ten kazkoki dokumenta (gal
tiesiog, kad telefonas neveikia, nenurodant priezasties) turi isduot
nemokamai... tiksliai nepamenu dabar jau...