Tema: Re: Draudimas
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-26 11:44:13

> Taip, o kodel turta negali isgyti 90-ies bobute?

Ir kaip tu isivaizduoji draudima ant jos ? Bobutes vardu penki gezai
uzregistruoja savo kledarus, per metus girti daro avarijas, o draudziasi uz
minimuma, nes bobutes vardu nera nei vieno autoivykio ?

> O kodel negali buti paprsciau - Zmogus daro avarijas ir zmogus moka
> imokas.
> Koks skirtumas ar tai buvo Fabia 1.1 ar Skoda RS?
> Vertinti manau reikia pagal rezultata (nuostolis LT su PVM), o ne pagal
> masina.

O todel, kad jeigu ash esu savininkas automobilio, kuris per metus padaro 5
autoivykius, logiska, kad draadimas drausdamas kitus mano automobilius nori
didesnes  imokos. Ne ju problemos, kad ash dalinu automobili ivairiems
pashlamekams.