Tema: Re: gal kas susidurete
Autorius: Donce
Data: 2009-08-26 11:19:53
pas mane ukio nera, namu valda, zemes uki rajone pirkti pakolkas yra pinigu
ismetimas
ir niekas ten aplink neturi jokiu ukiu, pensiinio amaziaus zmones gal dar
laiko kokia karvute bet kad augina kazka tikrai nekart nepastebejau.
ciuju reiks samdyt koki traktoriuka kad per pusvalanduka viska sutvarkytu ir
ramiai eiti biurokratiniais labirintais. is esmes kad ir del elektros tai
nemanau kad zole daugs iki laidu aukscio :) o gal man grazu ir t.t..t. idomu
butu tiesiog suzinot kas ten per komisija vaiksto ir gerai pyzdy atrasyt kad
vaiksto po svetimas valdas + reiks jauciu aptvet prie progos kad nebekistu
nosies :)
--
Doncikas