Tema: Re: prasau patarti kaip elgtis
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-25 08:47:23
is teisines puse beveik nera ka patarti...
jei grasins- is karto rasyti pareiskimus, bandyti surinkti irodymus (jei grasina tel- parupink motinai tel su irasymo funkcija, galbut diktafona)...
paaiskink motinai kad jokiu budu nesusitiktu su juo viena, neisileistu i buta...
kogero gerai butu apdrausti turta- masina, buta...
zodziu situacija tokia kad uzjausti galima...