Tema: Re: Asmens duomenys - ar taip galima?
Autorius: xxx
Data: 2009-08-21 17:10:50
Prie to paties.

Idomu, ar turi teise kaupti ir analizuoti viesai prieinama informacija
(spauda, skelbimai ir t.t. ir pan.) teisesaugos institucijos ir ja
analizuoti susiejant su kitomis duomenu bazemis. Ypac kai tas kaupimas
truktu metu metus...

xxx

P.S.: pagal abonentini numeri nustatyti, kad asmuo pardavineja n masinu per
metus, dalyvauja tokio ir tokio NT sandoriuose ir t.t.