Tema: Re: Teo interneto pasiūlymas
Autorius: ttt
Data: 2009-08-21 15:33:43
Bent jau didziuosiuse miestuose populiariausiuose rajonuose teo yra jau
labai daug kur isvedzioja optika, ir vadinamaja ftth (fiber to the
home) technologija teikia paslaugas vartotojas be telefoniniu liniju.
Kainodara praktiskai ta pati, tik nereikia moketi uz teledfono linija
23lt.
Beje, per tuos ftth'us dabar telekomas interneta siulo uz 9lt/men
kuris siaip kainuoja 49lt/men. Sutartis 2 metai ir visus juos po
9lt/men. Jokiu pasleptu mokesciu, jokiu telefonu liniju, nebent
sugalvosi is ju nusipirkti modema uz 100lt. su wireless, bet jei vienas
stacionarus kompiuteris tai ir to nereikia.

Eimis was thinking very hard :