Tema: Re: Tele2 sąskaita
Autorius: wundis
Data: 2009-08-21 13:44:09
kazkada buvo tokia pati situacija kai nepritaike nuolaidos (seima ir
draugai), gavosi apupena suma ir siule susimoket.

pakalbejau su nebe paprasta konsultate grieztu tonu, tai rezultate gavosi
taip, kad nemokejau ta menesi visai nieko ir kita menesi dar grazino visus
pinigus, isleistus kalbant ta ju 117 linija.

juk, kodel tu turi moketi is savo kisenes uz ju klaidas? juolab kad
uzsaldyti 200 lt, kai saskaita turetu buti 50 lt as visam menesiui tikrai
nesiruosiau.

taigi, piktas bet teisingas ;)

PS dar norejau padaryti taip, kad uz ta laika, isleista visam sitam
aiskinimuisi (buvo apie pora valandu tel pokalbiu su 117) jie man sumoketu
mano vidutini darbo atlygi - nes juk svaisciau savo brangu laika del ju
klaidos, bet per daug vargo cia ... nors irgi butu teisinga imho.