Tema: Re: prekës gràþinimas + pardavëjø chamiðkumas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-20 09:20:49
3brolis wrote:
> ninja666, baik!!  o istorijos pradzia matei?? kas per prekes? gal isvis
> galima siust ant 3 raidziu, gal  tai  negrazinamos  prekes ? ne ta
> kategorija ?o gal po menesio dar grazint sumaste

Tai buvo vaikiški drabužėliai. Netgi jeigu tai būtų negrąžintinos
prekės, tai pardavėjos tuo neargumentavo (jeigu taip ir būtų, beje, tai
būčiau įsikišęs į pokalbį ir palaikęs pardavėjas [Ninja - chamas]).

> , o grazint ne ten kur
> pirko ,pakolkas tikrai kazi ar galima,  nes , grazinus pinigus atsiranda
> kasoe trukumas!  pajamos ne  i ta aparata ,kasos  serijiniai nr ne tokie ,
> vz didelis porno neimanoma :) o  tokius klientus prismaukt maza, kai pradeda
> isi3.14sinet su grazinimais net ne ten kur pirko!

Dėl šito nežinau, todėl ir klausiu to (berods buvo pirmas klausimas).
Man užkliuvo ne teisinių aspektų nesilaikymas, o chamiškumo proveržis.

> ps  noreciau paziuret , kaip jaustumeis , kai
> kazkas is gatves , nurodinetu kaip turi dirbt.!

Būna - tenka. Ir nėra didelė bėda.

O šiaip pardavėjo pareiga nėra vien tik parduoti prekę. Jų pareiga yra
ir padaryti taip, kad klientas būtų patenkintas. Ir jis turi stengtis
padaryti tai kai įmanoma. Šioje vietoje to nemačiau. Mačiau aiškias
patyčias. Pasijutau tikrai nemaloniai - būtų su manimi taip pasielgę,
tai būčiau piktų raštų užkalęs + kokią dar ir inspekciją užtupdęs (ten
kažką porino pardavėjos apie buhalteriją). Tam, kad valdžia būtų
suinteresuota nubausti darbuotoją.