Tema: Re: tarnybinis papeikimas
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-19 13:33:21
ale gi pas tave vienos bedos darbe... tu ka, jas pats kaip magnetas trauki, gal karma kazkokia ne tokia....

1- su isvadomis susipazinsi po patikrinimo pabaigos, papeikimas gali buti skirtas po pasiaiskinimo pateikimo, iki tolaiko negali buti skirtas tas papeikimas (o ir nelogiska prasyti pasiaiskinimo po nuobaudos skyrimo- nebent apsizioplino ir dabar praso parasyti "atbuline" data)
2- taip galimas. lygiai taip pat kaip galimas netinkamai aptarnavus bet kuriklienta is gatves. Svarbu pats netinkamo aptarnavimo/nemandagaus elgesio faktas.
3- etika cia ne prie ko- jeigu imones vadovybe sudare sutarti su kita imone del jos produktu pardavimo- eiliniai darbuotojai tai turi daryti.
del spaudimo- tai juk nuobauda skiria darbdavys o ne produkto "gamintojas".
4-? :)))
5- nefaina. bet dabar sunkus laikai- ir tavo darbdavys nenori prarasti kliento.
o tai kad rasai pasiaiskinima- dar nera baisumas, po patikrinimo gali buti ir neskiriama nuobauda, priklauso nuo situacijos...

is anksto tu (ir daugelis cia rasanciuju) jau pasmerktas zemiau nurodytu ponu, ka padarysi tokia jau ju valia:DDDD