Tema: Re: Pavelavimas pas keliu policija
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-13 14:47:45
Linas Petkevicius wrote:

> Apie tokius variantus daugiausiai girdziu ish shaltiniu "vienas geras
> draugas pasakojo", news'u ar panasiai, todel labai abejoju, kad bus
> butinybe kazka irodineti. Pareigunui surashineti nutarima uz akiu,
> pazeidziant istatymus nera jokios prasmes.

Nu čia variantas iš serijos "man pačiam buvo".

Situacija: Surašomas protokolas, nes jiems "taip atrodo". Į nagrinėjimą
atsinešu krūvą nuotraukų beigi balso įrašų, jais remdamasis išaiškinu,
kad buvo visai kitaip. "Nagrinėtojas" nurodo viską ką susakiau surašyti
ir priduoti į raštinę, bet nenurodo kada. Dar net neprasidėjus mano
atostogoms už pusės metų, kurių metu ir ruošiausi tai padaryti,
išsiaiškinu, kad jau yra pakartotinis nagrinėjimas buvęs ir nutarimas
priimtas. Nei pranešimo nei nutarimo paštu negaunu, apie ką turiu pažymą
iš miesto pašto.

Situacija2:
Surašomas protokolas. Skaitydamas užmatau kad nagrinėjama bus rajono
komisariate, pateikiu prašymą žodžiu pakeisti nagrinėjimo vietą, gaunu
patikinimą žodžiu, kad mano prašymas bus išnagrinėtas ir man bus
pranešta(pokalbių įrašai yra). Po daugiau kaip pusės metų, nesulaukęs
pranešimo, sužinau kad buvau nubaustas teisių atėmimu trims mėnesiams
(pažymėjimas pas mane visą laiką). Vėlgi - jokio popieriaus, tik šį
kartą pažymą imti tingėjau.

Tai nežinau yra jiems prasmė ar nėra, bet kad taip daro - faktas. O
chemijos pr. sekretorė išvertus akis aiškina - atidaviau paštininkei, va
įrašas pas mane knygoj. O kad dėjau skersą ant jos įrašų jos knygoj ir
prašau registruotos siuntos numerio - reakcijos nulis.