Tema: Re: del triuksmo daugiabuciame
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-12 00:37:31
LinasM rašė:
> Na ten tikrai kazkokia firmele uzsiima savais darbais. Tesiasi jau kokie
> metai. Pavasari buvo kreiptasi i savivaldybe, tai pusei metu buvo aprime,
> dabar vel prasidejo...

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=306093&p_query=D%CBL%20%DBKIN%CBS%20KOMERCIN%CBS%20VEIKLOS%20R%DB%D0I%D8%2CKURIOMIS%20VERSDAMIESI&p_tr2=2

Tokiai veiklai būtinas leidimas, t.y. higienos pasas, o inicijuoti jo
galiojimo sustabdymą/panaikinimą, manau, galėtų Visuomenės Sveikatos
Centras:
http://vilnius.vvspt.lt/veikla/

Man tik keista, kad savivaldybė nieko nedaro, nenukreipia, nes, logiškai
galvojant, toks objektas niekaip negalėtų legaliai atsirasti ir veikti
be daugumos gyventojų sutikimo (vadinasi toks sutikimas buvo). Kita
vertus, jei pats (tokios) gamybinės veiklos faktas ir jos mastas, kitų
aplinkinių kaimynų dėl abejingumo (ar apskritai), yra/dar toleruojamas,
tai prieš grasinant (pareiškiant ketinimus kreiptis į VSC) galima būtų
pradėti nuo dialogo su gamybininkais, pagrįstai pareikalaujant iš jų,
kad šie įsirengtų garso izoliaciją (jei tik tai padėtų, o turėtų, bent
sieniniams kaimynams).