Tema: Re: irankio garantinio remonto atsisakymas
Autorius: kiesh
Data: 2009-08-11 16:39:48
tai jeigu mano imone statybine, tai noredamas gauti garantijas turiu pirkti
prof.irankius, kurie zenkliai brangesni. nors gal to irankio reikia man vos
kelis kartus pasinaudoti, ir tureti "jei kada prireiktu". o kitiems darbams
kur intensyvus naudojaimas as turiu prof. irankius.

ai dar geras...garantiniame...sako" tai jeigu irankis susiremontuoja - tai
garantinis, o jei ne tai negarantinis" :) normaliai...visos problemos
issisprendzia.