Tema: Re: salto H2O atjungimas
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-11 14:41:06
:)
arba kazko nepasakei arba kazko nesupratai.
jeigu lauko tinklai dar nepriduoti- vadinasi vandenuka kolkas perka butent ta statybos bendrove.
ir statybos bendrove isstato saskaita jums arba jusu namus eksplotuojanciai bendrovei (tada si jums padalina).
taciau bet kokiu atveju- vandeni ir vilniaus vandenu perka statybos bendrove o ne jus ar jusu bendrija.
ir vilniaus vandenys neturi visiskai jokiu isipareigojimu pries jus, jus nieko negalite is ju reikalauti- neturite pasirase sutarciu su Vilniaus vandenuku...

o pvz su masina- gausiai ne i tema- tavo namo niekas neatims, is is taves nieko (kas tau priklausytu teisetai) neatims.
pavyzdi su bulkutem tau jau pateiki- vat butent dabar esi onutes situacijoje:)