Tema: Re: Klaidingas adresas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-10 01:47:44
Tas pimpalas yra vienas iš mano arkliukų, stengiantis įrodyti mūsų tautos lyderių "homofobiškumą" ir rusofobiją.
Buvo: SNO (nelietuviškas), TSRS (lietuviškas).
Tapo: JTO (lietuviškas), SSRS (nelietuviškas).
Landzbergio argumentus apie tai, kad "tarybų" nebuvo, nes buvo tik jų parodija, ir dėl to BŪTINA vartoti "sovietai", galite palaikyti sau, man tai nelimpa :)) Nenuoseklumu ir pasireiškia rusofobija.