Tema: Re: Del darbo birzos
Autorius: N
Data: 2009-08-07 09:57:41
Darbo birzoje gausi suma jei tave atleidzia pagal etatu mazinima arba
abipusiu susitarimu. Bet jei gausi isejas iseitine, tai uz kiek menesiu
gausi uz tiek menesiu tai darbo birza nemokes kai praeis tie menesiai  tai
darbo birzos pasalpa bus 70 % tavo atlyginimo bet nedidesne nei 1049 lt.
Tiesa iskart jos irgi  negausi nes ji veluoja visiems :)