Tema: Re: kaip bus su zolinem
Autorius: -o-o-
Data: 2009-08-05 16:35:22
tai cia ne durna, o kaip teisinga tvarka buvo kazkada. Tos kur visada
sutampa su savaitgaliais - laisvu joms nera papildomai, tos kur nevisada -
duodavo papildomai. Aisku kai veliau padare visoms - tai nesamone - velykas
4 dienas svesdavom :)) Absurdas vienzo. taciau dabar vel viska naxren
nubrauke. Sutampa nesutampa - jokio skirtumo. Taip kad basta pirmadieni
(rugpjucio 17) nebus jokios iseigines :((