Tema: Re: kaip atsirist nuo omnitelio
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-05 00:59:01
Algimantas wrote:
> firma atsisake nuo vieno tel.nr. ir as pasiemiau kaip asmeniska nr.
> vadybininke bendravo su firmos atstovu nurodydana kokiu doku reik
> atsisakant to nr , tada jau as derejausi / bent man atrode/ del plano ,
> gavau sutarti , paskaiciau ir pasirasiau. tada prasdejo - pagal sutarti
> uz 36lt turiu 4val nemokamu pok. bet omni taip gudriai skaiciuoja kad
> net nieko nekalbedamas gavau saskaita 50lt. dar paaiskejo kad ir vasaros
> akcijoj mano planas nedalivauja . pradejau burbet - pasake kad su
> numeriu peremiau firmos isipareigojimus ir nors sutarty parasyta , kad
> [...]

Nieko nesupratau... Sutartis tarp tavęs ir uab omnitel? Tai siunti trijų
raidžių link ir raštu paprašai argumentuoti, kodėl negali nutraukti
sutarties ir kodėl sudarant sutartį nebuvo pritaikyta tuo metu galiojusi
vienos iš šalių viešai paskelbta nuolaida.
P.S. Skyrybos ženklai rašomi iš karto po žodžio be tarpų.