Tema: Re: del higienos normu
Autorius: boruziukas
Data: 2009-07-31 14:43:40
jo, zinau panasu atveji, kai dar nepajungtos antenos buvo, o jau darzoves
nebeskanios liko ir dantis skaudejo :) bei karves nebedave pieno

Mano antena 8 vatai, bus kokie 2 metrai nuo zmogaus. Leistina norma lyg ir
0.01 vato? (jei nemaisau matavimo vienetu)
Bet cia antena bus pajungta ir bus salia zmogaus 8 val per diena.

bet klausimas yra toks, ar darbuotojas gali nesutikt dirbt iki kol nebus
rastisko patvirtinimo?
jei sakys, davai nuo rytojaus ten einat dirbt, o va antenas ismatuos gal
kita sav, nebijokit, viskas bus gerai