Tema: Re: Q: kaip parašyti oficialų e-mailą, į kurį Valstyb institucijos privalo atsakyti ?
Autorius: KEdas
Data: 2009-07-29 19:42:45
shmikis rašė:
> apie nevaldiskas cia isvis jokios kalbos.

Kokia įstaiga? Vilniaus savivaldybei gali rašyti per savo ebanką. Jei
nori gavimo patvirtinimą – būtinai tai nurodyk. Aš po laiškais visada
pridedu tai:
––––––––
Atkreipkite dėmesį, kad laiškas pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu
parašu, todėl prilyginamas pranešimui raštu ir, vadovaujantis LRV 2007
m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875, į jį turi būti atsakyta per 20
darbo dienų.

T.p., vadovaujantis LRV 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 27
punktu, prašau elektroniniu paštu atsiųsti pareiškimo priėmimo faktą
patvirtinantį dokumentą.
Nutarimas:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=329431&p_query=&p_tr2=

Elektroninio parašo įstatymas: