Tema: Re: palapine vokieciu g.
Autorius: Kestas.
Data: 2009-07-29 17:23:35
Pries keleta metu teko sudalyvaut cirke Klp prie Kurpiu po Jazz'o festivalio,
na ten su kolega pasiemem po bokala, na viduj karsta, zmoniu daug, iseinam
lauke po skeciais prie staliuku pasneket. Ir cia prisistato draugai - negalima
po vidurnakcio viesoj vietoj gert. Hm - o ant slenkscio galima - galima, ok,
gavos, kad  sedi kaip ir lauke, bet ne visai lauke, ir viskas tvarkoj :)