Tema: Re: del padarytos zalos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-28 19:34:26
Bet kai pagalvoji, kaip zmonems nesiseka (aisku jeigu klausyti tik vienos
puses versijos).... Ar cia man sekasi... Su taksistu kaine esu  nesutikes,
bet policijos niekas nekviete. Policija i dabokle sodino - ale spardyti irgi
nesparde. Su tyreju irgi bendravau  - tyrima nutrauke ranka paspaudes. Nu
bet turbut geras draugas pasakojo, kuriam nera prasmes meluoti  kaip buvo ir
seip jis zmogus geras - tad reik tiketi.