Tema: Re: del internete talpinamu knygu
Autorius: kazkas
Data: 2009-07-28 16:54:41
Cia panasu i tai: http://www.nemokamosknygos.com/ ?

Pagal dabartinius istatymus tai nelegalu ir nubausti gali ir priteisti zalos atlyginima.

Praktiskai visa tai reikia irodyti ir nustatyti ka traukti i teisma. Kas gali buti sunku, jei zmogus atsargus. Domena ir hostinga galima isigyti per kokia tumbu lumbu salies domenu pardaveja, kuris gal labai neskubes pateikti duomenu apie savo klientus pagal tokios salies kaip Lietuva teisesaugos prasyma.

Bet va pvz Rapidshare, kuris yra Vokietijoje jau yra atskleides teisesaugos organams IP per kuri kazkas ten buvo ideta.

Zodziu istatymu reikia nepazeidineti, o juos keisti per savo demokratiskai isrinktus atstovus: www.piratupartija.lt :)