Tema: Re: landyne salia
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-28 10:38:25
kaip tai netriuksmaujama?
gi girdejot patys barnius ar gi ne?
juk ten tikra lindyne kurioje nuolatos girtaujama...
ir siaip, jus juk itariat kad ji ten kazkokiu pilstuku ar samagonu ar kuo prekiauja- ateina kakzkoki tipai pas ja ir vos speja iseiti girti voliojasi...
matomai ten prekiaujama nelegaliais alkoholiniais gerimais...

ir jus kaip susirupine pilieciai apie tai privalote pranesti poliscijai ir reikalauti kad imtusi priemoniu, juk taip?

SO:)

ATPK               182 straipsnis. Lindynių laikymas
               Azartinių lošimų, ištvirkavimo arba alkoholinių gėrimų vartojimo lindynių laikymas –

               užtraukia baudą nuo vieno šimto iki dviejų šimtų litų.

               Tokie pat veiksmai, padaryti asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, –

               užtraukia baudą nuo dviejų šimtų iki penkių šimtų litų arba administracinį areštą iki trisdešimties parų.

Straipsnio pakeitimai:

Nr. I-2589, 1992.05.26, Žin., 1992, Nr. 21-610

Nr. I-545, 1994.07.18, Žin., 1994, Nr. 58-1132

BK

201 straipsnis. Lietuvos Respublikos

                      2003 m. liepos 4 d. įstatymo Nr. IX-1706

                      (nuo 2003 m. liepos 25 d.)

                      (Žin., 2003, Nr. 74-3423) ir

                      2004 m. liepos 5 d. įstatymo Nr. IX-2314

                      (nuo 2004 m. liepos 13 d.)

                      (Žin., 2004, Nr. 108-4030) redakcija

                      Neteisėtas namų gamybos stiprių alkoholinių

                      gėrimų, nedenatūruoto, denatūruoto ar

                      techninio etilo alkoholio, jų skiedinių

                      (mišinių) ir aparatų jiems gaminti

                      gaminimas, laikymas, gabenimas ar

                      realizavimas

                      1. Lietuvos Respublikos

                      2004 m. liepos 5 d. įstatymo Nr. IX-2314

                      (nuo 2004 m. liepos 13 d.)

                      (Žin., 2004, Nr. 108-4030) redakcija

                      Tas, kas turėdamas tikslą realizuoti neteisėtai gamino, laikė, gabeno namų gamybos stiprius alkoholinius gėrimus, nedenatūruotą, denatūruotą ar techninį etilo alkoholį, jų skiedinius (mišinius) arba juos realizavo, arba gamino, laikė, gabeno ar realizavo aparatus namų gamybos stipriems alkoholiniams gėrimams gaminti,

                      baudžiamas viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų.

                      2. Tas, kas turėdamas tikslą realizuoti neteisėtai pagamino, laikė, gabeno penkiasdešimt arba daugiau litrų namų gamybos stiprių alkoholinių gėrimų, nedenatūruoto, denatūruoto ar techninio etilo alkoholio, jų skiedinių (mišinių) arba juos realizavo,

                      baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.

                      3. Tas, kas neturėdamas tikslo realizuoti neteisėtai pagamino, laikė, gabeno dešimt arba daugiau litrų namų gamybos stiprių alkoholinių gėrimų arba nedenatūruoto, denatūruoto ar techninio etilo alkoholio, jų skiedinių (mišinių), padarė baudžiamąjį nusižengimą ir