Tema: Re: del garantinio
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-07-24 17:11:07
pirkimo dokumenta tureti butina. siaip parasyk laisva forma, o kad butu
rimciau - "pagal civilinio kodekso man suteikta teise". as nerandu savo
kazkada rasyto prasymo, tai gal kas pasakys CK straipsnio numeri, taip
jiem nebelieka vietos issidirbinejimui kad "nieko cia tau nepriklauso,
garantiniam lapelyje parasyta, kad per 6 menesius sutaisysim"