Tema: Re: apie nuolaidas
Autorius: Kema
Data: 2009-07-24 14:05:10
Dar idomus dalykas su tais Ermitazo litais. Reklamoje trumpai ir aiskiai
parasyta: perki, gauni, atsiskaitai. Na ir kaip visada - apie viska
pagalvota. Pasiemiau pora prekiu, nuejau i kasa, ismuse, klausiu, tai kiek
tu ermitazo litu duoti? Sako viena. Wai? Pasirodo negali tais pinigais
atsiskaityti uz akcijines prekes, nors taip nera parasyta net maziausiomis
raidemis ant ju reklamos, nera ir jokiu zvaigzduciu. Ilendu i ju puslapi,
skaitau ilgiausias taisykles, akurat - negalima.
Vis neprisiruosiu pasikolioti, reikia tam tinkamos nuotaikos sulaukti :).