Tema: Re: pinigu uz DM bilietu susigrazinimas
Autorius: Nerijus
Data: 2009-07-22 16:40:59
> Gal kas zinot/ismanot kaip spresti sia problema ir jos neskausminga
> sprendima, nes nujauciu, kad siais metais atsiimti pinigus uz bilietus man
> gali neiseiti. O pirkau as juos tai 2008 spali.
>
> Atsiemimo laikas yra ribotas (nuo 16 siokiadieniais ir tik vienuose forum
> palace rumuose). Tuo metu buna apie 30-40 zmoniu eile. zmogaus aptarnavimo
> laikas ~5min. Laukti ilgiau nei valanda labai nenusiteikes...
>
> Ar padauges artimiausiu metu TIKETOS aptarnavimo tasku, kurie grazins
> pinigus uz bilietus?

  Birželio pabaigoj nusiunčiau skundą vartotojų teisėms. Prieš savaitę gavau
laišką per kurjerį, kad kviečia atvykti į Baltijos reklamos projektų
(koncerto organizatorius) ofisą. Nuvykau, užpildžiau prašymą, kitą darbo
dieną radau pinigus sąskaitoj.
  Sakė, kad turint tik elektroninį bilietą jie gali atsiųsti formą e-mail'u.
Turint normalius bilietus (iš bilietai.lt kasos) jie nori atgaut originalą.
Kadangi aš vilnietis tai problemų man tai nesukėlė. Vis vien Akropolyje ir
kitko reikėjo. :)