Tema: Re: Taxi cekis
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2009-07-22 00:38:20
Su martonu buvo panasiai. Atskrido uzsienietis i Vilniu. Pries tai susitarem, kad pasiims taxa, atvaziuos iki firmos, paskambins man, o as iseisiu ir sumokesiu.
Atvaziavo, skambina. As iseinu, atsisedu i masina moket. Toliau dialogas mazdaug toks:
As: - Kiek moket?
Taksistas: - 70 lt.
As: - Kieeek? (nepatikejau, ziuriu i skaitikli - dega 70 lt)
Taksistas: - Nu gerai, 60. (ant skaitiklio dega 70).
As: - Nieko nebus, sakyk varda pavarde ir rasyk kvita.
Taksistas: - Nieko moket nereikia, lipkit is masinos.

Sakau uzsienieciui lipam - tas ziuri ir nieko nesupranta. Kol taksistas atidavinejo lagamina is bagazines, nufotkinau numerius ir uzstukalinau is karto martono personalo kazkam. Po valandos perskambino - sake, kad taksistas premijos negaus, ir bus nuimtas nuo oro uosto. Tada jie lupo po 3.5 lt uz km. Visa kelione turejo kainuot 50 lt (14 km).

V.