Tema: Re: Garantinis remontas -- KB
Autorius: R.
Data: 2009-07-21 10:44:42
Garantinį remontą atlieka Klaipėdos įmonė "Test Point", bent jau pardavėjas taip nurodo.
Jei prekę pirkęs būtų fizinis asmuo - drąsiai reikalaučiau pakeitimo į naują, bet mano kukliomis žiniomis juridiniams asmenims sąlygos kitokios. Todėl ir norėčiau komentarų dėl būtent juridiniams asmenims taikomų taisyklių.
Su servisu nebendrauju ir reikalų neturiu, telefonas priduotas pardavėjui ir terminų laikytis reikalauju iš jų, o šie, žinoma, kratosi atsakomybės, kad ne patys taiso.
Klausimas: KAIP spausti, kada pokalbis rezultato neduoda?

R.