Tema: Re: vezejai neatiduoda krovinio del skolu
Autorius: Ruta
Data: 2009-07-13 09:50:36

  Tomas schrieb:
> bet jie neatveze per sutartyje numatyta laika ir neinformuoja, kada
> pristatys. Taigi, krovini laikome dingusiu.

Jeigu tu jį traktuoji kaip dingusį, tai dar nereiškia, kad taip ir yra.
Teisingai, jie nesilaiko terminų, už ką jūs galite kelti civilinį
ieškinį dėl jums dėl to atsiradusios žalos. Bet krovinys tai niekur
nedingo. Kaip realiai įsivaizduoji situacija?

Ateini į policiją. Sakai, dingo krovinys.
Policija sako, OK, surašom aktą, ieškosim.

Dabar du variantai:
1. Krovinys tikrai dingęs - policija ieško ilgai ir nuobodžiai, toliau
šio atvejo nenagrinėjam, nes tavęs tai nedomina.

2. Tu policijai sakai, jei taip iš tikrųjų, tai tas krovinys nedingęs -
jo man toks ir toks vežėjas neatiduoda. Na, policija nuvažiuoja pas
vežją ir sako: taip ir taip. Kaip tu manai, ką sako vežėjas? Oi,
atsiprašau, kaltas? Aš tai manau, kad jeigu jau ėmėsi tokių drastiškų
priemonių, tai apgalvojo, ką daro, ir pasiruošė. Čia jau yra įvairių
variantų ir viskas priklauso nuo jų teisinio išprusimo ir samdomų
teisininkų gabumų.

Todėl ir sakau, greičiausia ir _pigiausia_ yra susimokėti skolas, ar
bent dalį, ar bent nuleidus galvą kad "kaltas" bandyti derėtis žmoniškai.

> O skolos ir krovinio vezimo paslaugos vykdymas visiskai nesusije dalykai.

Bendruoju atveju taip. Bet, kaip jau sakiau Linui, bent jau skola už
_tą_ vežimą tikrai yra susijusi (o gal šį kartą mokėjot iš anksto?
Nelabai tikėtina...). O kuo policija susijusi su atvežimo terminų
nesilaikymu?