Tema: Re: Nukrito medzio saka - skubu
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-06-27 02:08:07
Manau kad čia situacija eis panašiai kaip mano nepažymėta duobė kuri sugadino ratą.. 08-03-15.. antradienį eisiu į teismą :)
O šiaip aš ne teisininkas, bet manau kad kitaip nelabai ką gausi.. Gali arba bandyt reikalaut iš savininko, kad jo medis, arba iš to, kam savininkas pavede tą medį prižiūrėt.

www.videocut.lt - Pigus video montažas!